Romet Ogar 205 | Jest to druga wersja motoroweru
dwuosobowego powstałego w oparciu o konstrukcję 50 T3, dostosowaną do
dwubiegowego zespołu napędowego Dezamet. Ogar 205 ma zmienioną
konstrukcyjnie ramę, dostosowaną do silnika Dezamet, obszerną skrzynkę
narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria typu świeca zapłonowa,
żarówki itp. W tym modelu wprowadzono zmodernizowaną
przednią i tylną lampę z zewnętrznymi przyłączami. Produkcję rozpoczęto
w pierwszych dniach maja 1986 roku, a zakończono w 1993 roku. Ogar 205 – dane techniczne Silnik – dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem Typ silnika – 023 DEZAMET Pojemność – 49,8 cm³ Średnica cylindra/Skok tłoka – 38/44 mm Moc – 1,25 kW/1,7 KM przy 4800 obr./min Moment obrotowy – 2,85 Nm przy 2800 obr./min Stopień sprężania – 8:1 Gaźnik – GM12F1 Sprzęgło – cierne, dwutarczowe mokre Skrzynia biegów – dwubiegowa, z nożną zmianą biegów Instalacja elektryczna – iskrownik-prądnica, 6 V – 20 W Ogumienie – 17 × 2 1/4" Świeca zapłonowa – F80 Iskra Masa w stanie suchym – 58 kg Zużycie paliwa – 2,4 l/100 km Pojemność zbiornika – 9 l Prędkość maksymalna – 45 km/h |
Wróć do Motory |